Je organisatie
Heb je een klacht over een specifieke organisatie? Neem eerst rechtstreeks contact met hen op.
Een waardering is geen klacht. Het Waarderingsplatform neemt zelf geen actie of doet geen onderzoek naar klachten of mogelijk verontrustende situaties. Bij een klacht of mogelijk verontrustende situatie kan je terecht bij de onderstaande websites.
Heb je een klacht over een specifieke organisatie? Neem eerst rechtstreeks contact met hen op.
Heb je een klacht, feedback of melding over de diensten en organisaties voor jeugdhulp? Neem dan contact op met Opgroeipunt.
Heb je een klacht, feedback of melding over de diensten en organisaties voor kinderopvang? Neem dan contact op met Opgroeipunt.
Heb je een vraag of klacht over een woonzorgvoorziening, ouderenzorgvoorziening of thuiszorg? Neem dan contact op met de Woonzorglijn of de klachtendienst van het Departement Zorg.
Heb je een klacht over een organisatie van Zorg en ondersteuning van personen met een handicap? Neem dan contact op met de klachtendienst van het Vlaams Agentschap voor Personen met een Handicap (VAPH).
Ben je niet tevreden met het antwoord van de klachtenbehandelaar van de dienst waarover je een klacht hebt of krijg je geen (tijdig) antwoord op een klacht? Neem dan contact op met de Vlaamse Ombudsdienst.
Wil je melding maken van een mogelijk verontrustende situatie? Neem dan contact op met 1712. Zij bekijken samen met jou wat je best kan doen.